Nazwa mapy: Stara Siła Wielkość mapy: duża (L) z podziemiami Poziom trudności: trudny Warunek zwycięstwa: zdobycie wszystkich miast wroga i pokonanie wszystkich jego bohaterów Warunek porażki: utrata wszystkich miast i bohaterów Autor: Jędrzej Napiecek "Faramir" E-mail: faramir_13@poczta.onet.pl W końcu skończyłem robić moją drugą mapkę do hirków (czwórki) i muszę przyznać , że trochę się przy niej natrudziłem - jakiś miesiąc z hakiem no ale nie o tym chciałem mówić. Niech ktoś się nie przerazi patrząc na siłę seledynowego - nie spotkacie go za szybko ;).Ale kiedy już go prześcigniecie to nie popadajcie w samouwielbienie - wciąż jest on groźny. No ale w końcu kiedyś go spotkacie i lepiej być na to przygotowanym... To tyle porad (i tak za dużo ;) ). Fabułka jest taka sobie - są niekiedy zastoje a jest to spowodowane tym , że ... no tym , że nie miałem pomysłów i co tu jeszcze filozofować ;). No i może jeszcze tym , że chciałem ją jak najszybciej skończyć bo już rwałem się do następnego produktu (czyt. drugiej częśći "Starej Siły" :) ). No i co mogę tu jeszcze napisać... Mapę testowałem przez jakieś trzy tygodnie razem z kuzynem więc dość długo. Było to jednak spowodowane tym , że co chwila musiałem włączać edytor by poprawiać znalezione błędy oraz tym , że starałem się grać wszystkimi dostępnymi rasami (czyli pięcioma). I to wszystko. No może nie :) z góry przepraszam za wszystkie literówki - korekta (w postaci mej skromnej osoby :P ) czasami coś przeoczy. Teraz korzystając z okazji chciałbym życzyć wszystkiego najlepszego naszej kochanej (nie przez wszystkich :) ) reprezentacji Polski w Piłce Nożnej! Co najmniej awansu do ME 2004 w Portugalii :) O co chodzi? Przecież nikt tego nie zebronił ;) Oczywiście zapraszam również do innych moich "produkcji"... Dobra teraz już naprawdę kończę Powodzenia w mojej mapce oraz Pozdrowienia Faramir faramir_13@poczta.onet.pl