Tytuł: Święty Jerzy Typ: Pojedynczy Scenariusz Gra: Heroes of Might and Magic IV Rozszerzenia: Winds of War Autor: skryty E-mail autora: skryty@poczta.fm Plik: Święty Jerzy.h4c Rozmiar: 71,5 kB Rozgrywka: 1 gracz-człowiek + 2 graczy komputerowych Sojusznicy: 0 Przeciwnicy: 1+1 Wielkość: Mała (Small) Podziemia: Jak najbardziej Trudność: Niemożliwa (poziom trudności rośnie razem z wybranym przez gracza, niemożliwy tyczy się najwyższego) Ograniczenia doświadczenia: brak Specjalne warunki zwycięstwa: Nie Specjalne warunki przegranej: Tak Język: Polski Czas tworzenia: Październik 2003 Wersja: 1.2 Testerzy: Haarald, Lukkua, Wookash. Opis: Gracz startuje jako przedstawiciel sił Życia. Jego główny bohater jest jednym z tych, którzy się Złu nie kłaniają. Ogólny cel jest bardzo, że tak powiem typowy: zaprowadzić spokój w krainie. Aby tego dokonać należy wyeliminować "zły" komputer (w liczbie dwóch). Żeby nie było za prosto skorzystałem ze skryptu wymyślonego przez Ururama Tururama, a dokładniej, z systemu który pozwala na określenie, jaki poziom trudności został wybrany przez gracza... Dzięki temu komputer dostaje odpowiednie bonusy, co pozwala na ciekawą dość (jak na taką małą planszę) rozgrywkę. Startowy bohater: Imię: Jerzy de Saint Klasa: Krzyżowiec Poziom: 1 Zdolności: podstawowe: magia życia, wkrzeszanie, taktyka, obrona Zdolność specjalna: Modlitwa (specjalna umiejętność. Każdego 7. dnia tygodnia Jerzy modli się do Bogów. W zależności od tego jak mu idzie pomoc ludziom takie są efekty. Jedno jest pewne. Oczy bogów są skierowane na Jerzego i zawsze zostanie w jakiś sposób obdarowany. PODPOWIEDŹ: Jednym z darów od Bogów są anioły - im więcej ukończonych misji tym większa szansa, że to właśnie anioł zostanie podarowany. Notka: Scenariusz niniejszy można rozpowszechniać dowolnie, byleby darmowo i zawsze z dołączonym tym plikiem tekstowym. Najlepiej rozprowadzać po prostu archiwum Jerzy.rar zawierające mapę i opis. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Można je przesyłać e-mailem na adres: skryty@poczta.fm UWAGA!!! To, że mapka ma najmniejszą możliwą wielkość wcale nie oznacza, że czas jej przejścia zamyka się w dwóch, trzech godzinach grania. Z testów wynika, że trzeba poświęcić na nią więcej czasu niż zabiera mapka typu Medium, czy nawet czasami Large. Dopiero przechodzenie jej po raz drugi może ten czas znacznie skrócić (gdy już wiemy gdzie iść i czego się wystrzegać). Życzę wszytkim miłej i dłuuuugiej gry. skryty W razie problemów z ciągłością pracy komputera należy w opcjach gry wyłączyć animacje. Pytania, porady, problemy, pomysły itp. proszę słać na mail: skryty@poczta.fm