Nazwa mapy: Zniszczenie sił zła

Wielkość: M
Autor: Barlog


  1.    Wykonanie

     Scenariusz ten ma rozmiar średni z podziemiami. Na powierzchni można zauważyć duże "łysiny" pozbawione zarówno lokacji jak i elementów terenu. Teren zimowy jest całkowicie kwadratowy. Powierzchnia morska jest dość słabo zagospodarowana. Podziemia są całkiem ładne ale przydałoby się jeszcze trochę je zapełnić w kilku miejscach. Ogólnie nie jest najgorzej. Fabuła kuleje. Zupełny brak pogłosek tawernianych i chatek z zadaniami. W zdarzeniach umiejscowionych bardzo mało textu i błędy, dotyczą wyłącznie zasadzek i walk. Za to wszystko 36 pkt.

  2.    Strona strategiczna

     Całkiem w porządku. Trochę nudno jest w pierwszym etapie gry kiedy miotamy się po wąskich podziemiach. W końcu następują czasowe zdarzenia dzięki którym prawie wszystkie budynki zostają wybudowane, a w kilka tur potem do rekrutacji mamy ogromne ilości wojska. To zdarzenie bardzo psuje balans!!! A przynajmniej w takiej skali jak na tej mapie. Praktycznie nie musimy się już o nic martwić. Wystarczy zająć parę zamków dla pieniędzy, kupić wojska i sprzątnąć przeciwników na powierzchni. Dlatego obniżam ocenę balansu do 18 pkt.

  3.    Grywalność

    Ten scenariusz przeszedłem na poziomie normalnym. Jeśliby autor wyeliminował "łysiny" i zmodyfikował zdarzenia czasowe i poprawił fabułę to mapa bardzo by zyskała i byłaby całkiem dobra. Na razie jednak przyznaję za grywalność 9 pkt.

Ogólnie 63 pkt. Mapka jest niestety trochę poniżej przeciętnej. Wymaga jeszcze kilku poprawek i uzupełnień.

Mapkę zrecenzował: Saruman Biały.