Autor: Anaconda 1. Wykonanie Zła siła zawładnęła Adamem, aby ją pokonać zdobądź Pierścień Klejnotów i przewieź do zamku ludzkiego. Tak można pokrótce opisać fabułę mapki. Teraz przejdę do charakterystyki wykonania. Część naziemna wykonana w miarę starannie. Strefa wodna nie została całkowicie wykorzystana przez autora. Podziemia wykonane są bardzo słabo. Częściowo kanciasto-kwadratowe wyglądają na niedokończone. Fabuła dobra i spójna. Zwycięstwa jednak nie przyniesie transport artefaktu, a pokonanie wroga. Za wykonanie mogę przyznać 35 pkt. 2. Strategia przejścia Głównym celem jest zdobycie artefaktu i jego transport do zamku przeciwnika. Pomysł wręcz genialny. Niestety pomysł psuje troszkę wykonanie. Artefakt przeważnie wcześniej zdobywa komputer, więc nie ma innego wyjścia jak zdobyć zamek i pokonać kompa. W podziemiach na zdobycie czekają dwa neutralne zamki. Wejście w ich posiadanie gwarantuje graczowi taką siłę, że ukończenie mapy jest tylko kwestią czasu. Strona strategiczna jest dość dobra. Niestety wypatrzenie sensu zdobycia artefaktu zmusza mnie do dania za ten element tylko i aż 25 pkt. 3. Grywalność Mapka stosunkowo łatwa do przejścia. Na 200% nie powinna sprawiać większych kłopotów. Z początku należy ostrożnie po niej jeździć i uważać na liczne eventy. Muszę nawet przyznać, że całkiem przyjemnie mi się w nią grało. Zatem za ten element przyznaje mocne 12 pkt. Mapkę zrecenzował: Thant. |