Autor: Barlog 1. Wykonanie
Scenariusz ten ma rozmiar średni z podziemiami. Na powierzchni można zauważyć duże "łysiny" pozbawione zarówno lokacji jak i elementów terenu. Teren zimowy jest całkowicie kwadratowy. Powierzchnia morska jest dość słabo zagospodarowana. Podziemia są całkiem ładne ale przydałoby się jeszcze trochę je zapełnić w kilku miejscach. Ogólnie nie jest najgorzej. Fabuła kuleje. Zupełny brak pogłosek tawernianych i chatek z zadaniami. W zdarzeniach umiejscowionych bardzo mało textu i błędy, dotyczą wyłącznie zasadzek i walk. Za to wszystko
36 pkt.
Całkiem w porządku. Trochę nudno jest w pierwszym etapie gry kiedy miotamy się po wąskich podziemiach. W końcu następują czasowe zdarzenia dzięki którym prawie wszystkie budynki zostają wybudowane, a w kilka tur potem do rekrutacji mamy ogromne ilości wojska. To zdarzenie bardzo psuje balans!!! A przynajmniej w takiej skali jak na tej mapie. Praktycznie nie musimy się już o nic martwić. Wystarczy zająć parę zamków dla pieniędzy, kupić wojska i sprzątnąć przeciwników na powierzchni. Dlatego obniżam ocenę balansu do
18 pkt.
Ten scenariusz przeszedłem na poziomie normalnym. Jeśliby autor wyeliminował "łysiny" i zmodyfikował zdarzenia czasowe i poprawił fabułę to mapa bardzo by zyskała i byłaby całkiem dobra. Na razie jednak przyznaję za grywalność 9 pkt. Mapkę zrecenzował: Saruman Biały. |